Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Κάθε αρχή και Δύσκολη!

So...it's time to start bloging αφού το έλεγε.(μίας και έφτιαξα τώρα το blog!)

Καλώς σας ΒΡΗΚΑ (:
Η 1η σκέψη για να δημιουργήσω σαν παιδί και εγώ ένα blog ξεπήδησε όχι σήμερα,ούτε εχθές...(δεν θυμάμαι... :/ ) ΑΑΑΑ...!! Ήταν προχθές που άρχιζα να πειράζω λεκτικά μια φίλη μου στο facebook... Μετά από το φανταστικό παραλήρημα και μετά από κάποια σχόλια [όχι από θαυμαστές (δυστυχώς :P )] σκέφτηκα γιατί να μην γράφω και εγώ κάπου π.χ. σε ένα blog αντί το facebook που θα το ξεχάσουνε κιόλας...Πιστεύω πως είναι ένα νέο και "μεγάλο" βήμα για εμένα και πολύ δύσκολο αφού έχω συνηθίσει να γράφω greeklish και τώρα...!? Έστω και μία λέξη στα greeklish και έχω φάει ban+κράξιμο πολύ...:S

Απλά είμαι ακόμα αρχάρια σε αυτό το είδος έκφρασης γι'αυτό plz be patient γιατί κάθε αρχή είναι και δύσκολη όπως λέει και ο απλός λαός (σχήμα λόγου είναι και εγώ ανήκω στον απλό λαό.!)







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου